[b]MoM to spotkania przeznaczone dla pasjonatów marketingu. Integrujemy ludzi zawodowo związanych z branżą marketingową oraz wszystkich tych, którzy są zainteresowani tą tematyką.[/b]
[b]#Kreatywność[/b]
Czy kreatywność w marketingu popłaca?
czyli kilka historii sukcesów i porażek naszych działań – na przykładzie jemsushi.pl
[b]Cyprian IWUĆ[/b] – Cyprian to współzałożyciel startupu jemsushi.pl. Od grudnia 2014 na rynek trafiły sushi skarpetki, których Cyprian jest pomysłodawcą. Ten abstrakcyjny, na pierwszy rzut oka pomysł zmienił całe życie Cypriana. Wcześniej pracował jako menadżer działu sprzedaży w firmie telekomunikacyjnej, która była częścią dużej korporacji. Cyprian jest wielkim zwolennikiem kreatywnych pomysłów i działań, osobiście wierzy, że wszystko co już wymyślono można zrobić lepiej oraz, że jest jeszcze bardzo wiele do odkrycia i zrobienia. Jak sam mówi – motywują go cele i osobiście bardzo lubi motywować innych. Często uśmiechnięty i nad wyraz ambitny wizjoner z zainteresowaniem w ecommerce, social media i nowinkach technicznych. Jak sam mówi: „Nudy nie będzie”.
[b]#Growthhacking[/b]
Marketing is a bullshit, you have to make it grow.
Czyli o technikach growth hacking’owych w marketingu start up’u
[b]Michał KORBA[/b] – CEO (Chief Everything Officer) i współzałożyciel iWisher.pl, aplikacji dzięki której zbierzesz na co chcesz. Wcześniej przez 6 lat kierował projektami internetowymi w agencji reklamowej Vena Art. Zbierał doświadczenie w obszarze marketingu w firmie doradczej jako konsultant ds. Public Relations i po stronie klienta jako specjalista ds. marketingu w sieciowym centrum rozrywki. "Fanboy" marki Apple, pasjonat i teoretyk Internetu. Praktyk e-marketingu. Organizator pierwszego w Lublinie TEDxa oraz wyjątkowego projektu MediaLab Lublin Battle, niedoszły bloger, amator Yerba Mate i koszykówki oraz teoretyk-gawędziarz w obszarze sztuki barmańskiej oraz wielu zjawisk z obszaru styku technologii, ludzi i internetu.
[b]Wydarzenie jest BEZPŁATNE![/b]
Zapisy: http://merytorycznieomarketingu.pl/rejestracja/
Więcej informacji: http://merytorycznieomarketingu.pl