MoM –Merytorycznie o Marketingu 9 Marca 2016, godz. 18.00

Data dodania: 07 marzec 2016

[b]MoM to spotkania przeznaczone dla pasjonatów marketingu. Integrujemy ludzi zawodowo związanych z branżą marketingową oraz wszystkich tych, którzy są zainteresowani tą tematyką.[/b]

#1C

[b]#MarketingASprzedaż[/b]

[i]Podobno działy sprzedaży i marketingu skazane są na nieustające starcie. Ciekawa teza,
zważywszy, że ich dobra współpraca de facto warunkuje skuteczność funkcjonowania
biznesu.
Skąd biorą się konflikty i nieporozumienia? W jaki sposób można ich uniknąć lub złagodzić?
Podczas tego spotkania Marek Urban przedstawi problem z perspektywy sprzedażowej.
Poznasz przykłady dobrych i złych praktyk współpracy. Dowiesz się co dla handlowców
oznacza termin „skuteczny marketing”. Przedyskutujemy różnice w dynamice działania,
postrzeganiu rzeczywistości i priorytetach. Wreszcie zastanowimy się jak układać relacje w sposób dający szansę na najlepsze rezultaty.[/i]

[b]Marek URBAN[/b] – trener i menedżer sprzedaży. Od blisko 10 lat wspiera organizacje w osiąganiu coraz lepszych wyników poprzez zwiększanie skuteczności zespołów handlowych. Za kluczowe uważa skupienie się na kliencie i jego potrzebach. Wykorzystując swoje doświadczenie trenera, menedżera i handlowca zdobywane w firmach z różnych branż pomaga wypracować oraz wdrożyć najlepsze rozwiązania. Wśród podmiotów, z którymi współpracował są min. Comarch, Cyfrowy Polsat, Neonet, Targi Lublin, Profi-Lingua, MTU, JMP Flowers, AIESEC i wiele innych. Absolwent UMCS w Lublinie, studiował także Psychologię Biznesu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

[b]#Promocja[/b]

[i]Promocja MAXI rzeczy z MINI budżetem, czyli jak dotrzeć do szerokiego grona odbiorców bezkosztowo.[/i]

[b]Paulina SKIPIRZEPA[/b] – swoją przygodę z marketingiem zaczynała jako PR-owiec w NGO (m.in. w T.E.A.M. Teatrikon i Szlachetnej Paczce). Aktualnie pełni funkcję specjalisty do spraw promocji Warsztatów Kultury w Lublinie. Opiekun mediów przy festiwalach Noc Kultury, Wschód Kultury – Inne Brzmienia i Jarmark Jagielloński – wydarzeniach, w których uczestniczy łącznie blisko pół miliona osób, a patronat medialny chętnie obejmują Telewizja Polska i Polskie Radio.

[b]9 Marca 2016, godz. 18.00
Business Link Lublin, ul. Lipowa 4a
III piętro[/b]

[b]Wydarzenie jest BEZPŁATNE![/b]

[b]Zapisy:[/b] http://merytorycznieomarketingu.pl/rejestracja/

designed by know-line.pl