MoM to spotkania przeznaczone dla pasjonatów marketingu. Integrujemy ludzi zawodowo związanych z branżą marketingową oraz wszystkich tych, którzy są zainteresowani tą tematyką. Spotykamy się z praktykami rozmawiając, dyskutując, omawiając branżowe casy study.
Zero prezentacji sponsorowanych, merytoryczna wiedza, praktyczne wskazówki.
#1C
[b]7 Kwietnia 2016, godz. 18.00,
Targi Lublin, ul. Dworcowa 11[/b]
[b]#Copywriting[/b]
Dlaczego appka mówi, że jesteś przystojny?
[b]Artur JABŁOŃSKI [/b]- zajmuje się szeroko pojętą komunikacją marketingową. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje unikalne projekty dla firm i instytucji różnego typu – od korporacji przez MŚP po instytucje kultury, startupy czy urzędy. Pracował i pracuje m.in. z: Ista Shared Services, OtoDom, Allegro, Urzędem Miasta Gdynia, Urzędem Miasta Toruń, ING, Radio PiK, Stiegelmayer i innymi.
W branży od 2010 roku. Doświadczenie zdobywał koordynując działania marketingowe w firmach (Exea, Smart Space) i w agencjach reklamowych, gdzie odpowiadał za działania dla marek takich jak Polpharma, Makro, Danone czy BIC.
Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. – Regularnie publikuje również w magazynach branżowych takich jak „Brief” czy „Marketing w Praktyce”.
Wykładowca UMK w Toruniu, studiów podyplomowych WSAiB w Gdyni, Politechniki Białostockiej, WSB w Toruniu, WSB w Bydgoszczy i WSB w Gdańsku. Prelegent i uczestnik paneli na konferencjach w całej Polsce.
[b]#Videomarketing[/b]
Do’s and don’ts video marketingu, czyli jak efektywnie wykorzystać nowe formaty reklamy.
[b]Jacek DZIURA[/b] – Project Manager videoTarget. Doświadczenie w online marketingu zdobywał w Polsce i Holandii. Swoją przygodę z branżą zaczynał w 2009 roku od e-commerce. Współtworzył sklep MultiPerfumeria.pl, na polski rynek wprowadzał markę vidaXL.nl, a w Booking.com zgłębiał sekrety testów A/B. Poznaj videoTarget: https://youtu.be/njTYji2pplo
[b]#Instargam[/b]
Budowanie i promocja marki na Instagramie
Podczas wystąpienia Michał opowie o tym w jaki sposób, bez inwestowania środków finansowych, stworzyć na Instagramie znany i lubiany profil, dlaczego Instagram jest narzędziem dającym marketingowo więcej możliwości niż Facebook, jak wygląda Instagramowy biznes od kuchni, czyli o czym niewielu wie, a jest kluczowe w celu przyciągnięcia do siebie uwagi Instagramowej społeczności.
[b]Michał BAJOREK[/b] – pomysłodawca i założyciel @24hoursuccess, Instagramowego profilu o tematyce inspiracyjno-motywacyjnej. W ciągu 10 m-cy swojej działalności zgromadził ponad 200 tysięcy obserwujących i jest obecnie jednym z najszybciej rozwijających się profili na Instagramie.
Michał przez 7 ostatnich lat związany był z branżą finansową – był m.in. Project Managerem w Getin Noble Banku, prowadzi także działalność gospodarczą z zakresu doradztwa finansowego. Swoją przyszłość wiąże jednak z social mediami, których sekrety odkrywa z pasją każdego dnia.
Jego zdaniem Instagram jest potężnym narzędziem marketingowym, dającym ogromne możliwości, niestety w Polsce wciąż niedocenianym.
W wolnych chwilach biega. Ma na swoim koncie ukończenie maratonu oraz dwóch półmaratonów. W tym roku zamierza wystartować w ultramaratonie, a w przyszłości w triathlonie.
[b]Wydarzenie jest BEZPŁATNE![/b]
[b]Zapisy:[/b] http://merytorycznieomarketingu.pl/rejestracja/