Czy SEO jest skuteczne w dzisiejszych czasach?

Data dodania: 10 maj 2018

SEO, czyli Search Enginge Optimization to optymalizacja pod wyszukiwarki internetowe. Oznacza to podejmowanie szeregu działań, których celem ma być poprawa pozycji w wynikach wyszukiwania, czyli tzw. pozycjonowanie stron. Skoro z wyszukiwarki Google korzysta około 93% internautów to warto zadbać o to, by witryna internetowa naszej firmy znajdowała się jak najwyżej w owych wynikach wyszukiwania. Na czym polega pozycjonowanie i dlaczego jest tak ważne?

Pozycjonowanie – droga do sukcesu

Współczesny internauta atakowany jest ogromną ilością reklam i różnego rodzaju płatnych treści. Coraz trudniej z morza ofert wyłowić te, które będą dla nas najatrakcyjniejsze i najpełniej zaspokoją nasze potrzeby. Między innymi dlatego SEO i pozycjonowanie są wciąż bardzo ważne – pozwalają bowiem bez opłacania reklam (wówczas strona ma szansę zająć najwyższe pozycje w wyszukiwarce, ale jest oznaczona informacją: reklama) pojawiać się na najwyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania, wzbudzający zaufanie i zainteresowanie internauty.

 

#3C

 

Więcej szczegółów na https://octamedia.pl/pozycjonowanie/

Na pozycjonowanie stron wpływ ma szereg czynności, które należy podjąć w celu uzyskania jak najlepszych wyników. Są to m.in.:

  • optymalizacja kodu HTML strony oraz treści znajdujących się na stronie (powinny być nasycone słowami kluczowymi),
  • usprawnienie funkcjonowania witryny pod względem technicznym (istotne jest jej przyspieszenie – wolno ładująca się witryna będzie niżej w wynikach wyszukiwania niż ta, która ładuje się szybko),
  • odpowiednia struktura strony (podział informacji na podstrony),
  • responsywność strony (umożliwiająca jej wygodne przeglądanie na różnych urządzeniach),
  • współpraca z innymi witrynami (ważna jest ilość stron, które odsyłają klientów do naszej witryny).

Wyróżnij się wśród tłumu

Wiedząc jak ważne jest pozycjonowanie stron oraz wszystkie elementy, które się nań składają – warto zlecić je profesjonalistom. Projektowaniem stron oraz ich kodowaniem, a także późniejszym aktualizowaniem zajmują się webmasterzy. Marketing i obsługę bieżącą pod kątem pozycjonowania stron można zlecić specjalistom SEO, którzy dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu zoptymalizują treści na stronie tak, by witryna osiągała dzięki nim jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania.

designed by know-line.pl