Fenomen reklamy internetowej – przykłady firm, do których klienci zgłaszają się sami

Data dodania: 13 sierpień 2018

Klienci sami do Ciebie przychodzą, nie musisz o nich zabiegać i martwić się o sprzedaż swoich produktów lub usług – o takiej sytuacji bez wątpienia marzy każdy przedsiębiorca. Tymczasem wciąż nie wszyscy właściciele biznesów zdają sobie sprawę, jak prosto można osiągnąć tę idealną sytuacje. Wykorzystaj potencjał drzemiący w Internecie i zainteresuj się usługą pozycjonowania stron internetowych. Bez odpowiednich działań promocyjnych i rozpoznawalności marki w Internecie, każde przedsiębiorstwo jest skazane niemal na pewną porażkę. Dzisiaj przy ogromnej konkurencji, występującej praktycznie w każdej branży, nie łatwo jest zawalczyć o klienta działając „w ukryciu”. Wystarczy jednak pozwolić się odnaleźć…

Funkcjonująca na rynku od 2009 roku agencja interaktywna Grupa TENSE specjalizuje się w realizowaniu skutecznych kampanii reklamowych w Internecie, które generują zyski i wspomagają rozwój firm. Agencja współpracowała z setkami odbiorców niemal z każdej branży – to właśnie do niej trafili przedsiębiorcy, którzy dzisiaj prowadzą prężnie rozwijające się spółki i do których klienci zgłaszają się sami. Czy jest to w ogóle możliwe?

#4C

Historie sukcesu firm, którym działania SEO ułatwiły rozwój

Jedną z firm, która zdecydowała się na skorzystanie z usług świadczonych przez opisywaną agencję interaktywną jest przedsiębiorstwo oferujące części i akcesoria motocyklowe, a także odzież motocyklową. Prowadzony przez firmę sklep internetowy miał bardzo rozbudowaną strukturę, z podziałem na marki i doprecyzowane rodzaje produktów. Dlatego poza pozycjonowaniem sklepu na ogólne zapytania takie jak np. „sklep motocyklowy online”, specjaliści SEO skupili się na pozycjonowaniu konkretnych kategorii i produktów, aby dotrzeć z ofertą do jak najszerszego grona potencjalnych klientów. Podjęte działania sprawiły, że strona bardzo szybko pojawiła się na wysokich pozycjach w Google, a to poskutkowało znaczącym wzrostem ruchu i zamówień na stronie.

#5C

Innym przypadkiem firmy, która odniosła sukces dzięki Grupie TENSE, jest producent balustrad, schodów oraz konstrukcji stalowych. W momencie nawiązania współpracy głównym celem było zwiększenie liczby klientów oraz rozszerzenie obszaru działalności firmy. By odpowiedzieć na potrzeby klienta, specjaliści z agencji podjęli kompleksowe działania mające na celu rozbudowę i promocje treści na stronie oraz wzrost jej widoczności w Internecie. Już po pierwszym miesiącu współpracy witryna zaczęła osiągać coraz wyższe pozycje w wyszukiwarce, a po trzech zajmowała TOP3 dla większości fraz. W rezultacie Klient odnotował wzrost liczby zamówień o 300% w porównaniu do sytuacji przed rozpoczęciem pozycjonowania strony.

Pozycjonowanie stron na lokalnym zamiast ogólnopolskim rynku – dlaczego warto?

Dla pewnych branż pozycjonowanie strony na wyrażenia ogólne mija się z celem. Dlaczego? Wynika to przede wszystkim ze specyfiki danej branży – jeśli ktoś wpisuje zapytanie o salon fryzjerski czy warsztat samochodowy, to zrozumiałe, że oczekuje wyników w swojej najbliższej okolicy. Dlatego firmy usługowe działające na obszarze Lublina powinny skoncentrować swoje działania na odpowiedniej widoczności w regionie, w którym funkcjonują. W tym miejscu jednak warto zaznaczyć, że pozycjonowanie lokalne w żaden sposób nie wyklucza pozycjonowania szerszego, ogólnopolskiego. Warto jednak mierzyć siły na zamiary dopasowując rodzaj promocji do charakterystyki działalności firmy.

#6C

Jedną z największych zalet pozycjonowania lokalnego jest fakt, że nieduże firmy nie muszą konkurować na wybrane słowa kluczowe z monopolistami w kraju. Zamiast tego mogą skupić się na widoczności dla klientów, którzy znajdują się w ich bezpośrednim zasięgu – w tym przypadku w Lublinie i w województwie lubelskim. Dzięki temu można obniżyć koszt prowadzenia kampanii marketingowych – promocja strony na frazy ogólne, które są mocno konkurencyjne, zwykle wiąże się z wyższymi kosztami. Co więcej, w przypadku najpopularniejszych słów kluczowych osiągnięcie zadowalających efektów jest bardziej czasochłonne w porównaniu do fraz, które zawierają w sobie odniesienie do lokalizacji.

Pozycjonowanie lokalne w Lublinie – jak przebiega proces?

#2C

Rozpoczęcie działań SEO każdorazowo wiąże się z przeprowadzeniem audytu strony, po dokonaniu którego modyfikowany jest kod źródłowy witryny oraz następuje optymalizacja opublikowanych treści, które są dopasowywane do aktualnych standardów wyszukiwarki. Wszystko po to, aby strona stała się widoczna w Google na wybrane słowa kluczowe możliwie jak najszybciej. Proces ten można jeszcze wesprzeć dzięki stworzeniu lub zoptymalizowaniu istniejącej wizytówki Google Moja Firma – ta równie często jest widoczna w wynikach wyszukiwania dla zapytań lokalnych. Prowadzone w ten sposób działania SEO, uzupełnione umiejętnym link buildingiem, są doskonałą szansą rozwoju dla mniejszych przedsiębiorstw, które – przynajmniej na początkowym etapie – nie będą w stanie konkurować z największymi ogólnokrajowymi koncernami.

Podsumowanie, czyli komu powierzyć pozycjonowanie strony lubelskiej firmy

W sytuacji, kiedy chcesz wyróżnić swoją firmę na tle konkurencji działającej na lubelskim rynku i sprawić, by klienci zaczęli trafiać do Ciebie sami, zdecydowanie warto skorzystać z usług świadczonych przez Grupę TENSE. Szczegółowa oferta skierowaną na lubelski rynek została opisana na stronie https://www.grupa-tense.pl/pozycjonowanie/lublin/. Dzięki wielokierunkowemu podejściu zatrudnionych tam specjalistów i ich doświadczeniu możesz mieć pewność, że SEO w ich wykonaniu będzie skuteczne, efektywne i opłacalne.

#3C

Jeśli zależy Ci na tym, by skutecznie budować swój biznes, nie czekaj – dołącz do grona przedsiębiorców, do których klienci zgłaszają się sami – wybierz pozycjonowanie, które na chwilę obecną stanowi jedną z najefektywniejszych form reklamy i skuteczne narzędzie do rozwoju działalności.

 

designed by know-line.pl