Galeria handlowa Lublin Plaza, należąca do grupy Klépierre, zostanie w tym roku odnowiona. Klienci będą mogli korzystać z odświeżonej strefy restauracyjnej i już wkrótce z oferty nowych sklepów.
„Centrum Lublin Plaza zmienia się, ruszyły pierwsze prace, mamy też nowych najemców. W tym roku planujemy częściowe odświeżenie obiektu. Adaptacja powierzchni pozwoli wprowadzić do centrum nowoczesne koncepty najemców, takich jak na przykład Reserved, Cropp, House i Mohito. Niedawno otworzyliśmy też salony Etam, Flying Tiger i Pandora.” – mówi Artur Pleskot, dyrektor Lublin Plaza.
Poza wspomnianymi pracami na I piętrze, zostanie odnowiona także strefa restauracyjna, która będzie powiększona i wzbogaci się o część rekreacyjno-edukacyjną dla dzieci. Zmieni się oświetlenie tej strefy oraz oświetlenie pasaży. Na parterze oraz na drugim piętrze pojawią się nowoczesne strefy rekreacyjne z komfortowymi kanapami. Zmianie ulegną także wejścia na pasaże od strony parkingu, a komunikacja w centrum stanie się łatwiejsza poprzez nową lokalizację wejścia od ul. Grottgera. Dodatkowo nastąpi wiele innych zmian, które wpłyną na podniesienie ogólnej estetyki Lublin Plaza, np: eleganckie obudowy kolumn wewnątrz obiektu, odświeżone przestrzenie między witrynami najemców czy nowe ekologiczne kosze na śmieci.
Odnowienie wnętrza centrum handlowego Lublin Plaza to konsekwentna realizacja programu Clubstore 2.0, będącego jednym z kluczowych filarów strategii Klépierre. Zgodnie z nim design obiektów i udogodnienia oferowane przez centra Klépierre, jak również marki w nich obecne, mają zapewnić Klientom niezrównane doświadczenia zakupowe. Program Clubstore 2.0 zamienia centrum handlowe w interaktywne miejsce spotkań i stawia w centrum uwagi klienta oraz jego zadowolenie z pobytu w galerii.