[b]MoM to spotkania przeznaczone dla pasjonatów marketingu. Integrujemy ludzi zawodowo związanych z branżą marketingową oraz wszystkich tych, którzy są zainteresowani tą tematyką. Celem spotkań jest wymiana doświadczeń i kontaktów, a także przekazanie merytorycznej wiedzy i zainspirowanie do efektywnego budowania biznesu poprzez wdrażanie nowych trendów i usprawnianie aktualnych działań marketingowych.[/b]
MoM –Merytorycznie o Marketingu
16 Maja 2016, godz. 18.00,
Business Link Lublin, ul. Lipowa 4a
III piętro
#1C
[b]#MarketingSpotkań
"Róbmy event" – czyli marketing spotkań[/b]
[b]Marlena BARADZIEJ[/b] – Człowiek co się bawi słowem i czasami miesza na eventualnie.com. PR Maker, czyli wiecznie uśmiechnięta Pani od PR, którą, na co dzień można spotkać w Targach Kielce. W tzw. międzyczasie ogarnia Internety – bo social media są fajne! Pasją do eventów zaraziła się pracując przy festiwalach, projektach, kampaniach społecznych, eventach firmowych, czyli wszędzie tam, gdzie głowa pełna pomysłów i ręce gotowe do pracy były potrzebne. Bar(a)dziej woli biegać po polu bitwy z plakietką „organizator”, ale jak trzeba to grzecznie znajdziecie ją w drugim rzędzie na różnych wydarzeniach. Nie rozstaje się z długopisem i kartką, a rodząca się miłość do networkingu po cichu wsuwa jej wizytówki w kieszeń każdej marynarki.
[b]#Marka
Własna marka online/offline – networking kompleksowo[/b]
Większość osób o networkingu myśli jedynie jak o wymianie wizytówek i pseudo budowaniu sieci kontaktów, ale networking zaczyna się jeszcze zanim wyjdziesz z domu. Opowiem ci jak zadbać o własną markę i uczynić networking bardziej efektywny
i skuteczny.
[b]Sławomir STAŃCZUK[/b] – Urodził się w Siedlcach, gdzie dorastał i stawiał pierwsze kroki w działalności społecznej oraz biznesowej. Po ukończeniu liceum rozpoczął studia politologiczne na Akademii Podlaskiej, ale po ukończeniu I roku otrzymał stypendium Marszałka Województwa Mazowieckiego, które uprawniło go do studiowania Informatyki na Polsko Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych w Warszawie. W trakcie studiów otworzył swoją pierwszą działalność WebSS Studio, która bardzo dobrze prosperuje do dnia dzisiejszego.
Aktywność społeczną Sławomir rozpoczął jeszcze będąc licealistą. Był vice przewodniczącym Młodzieżowej Rady Miasta Siedlce i brał aktywny udział w realizacji projektów mających na celu propagowanie i wspieranie przedsiębiorczych idei w regionie między innymi: "Aktywny Obywatel" Polskiej Fundacji im. Roberta Schumana, a także był koordynatorem unijnego programu „Młodzież”. Od lat dużą uwagę przywiązuje do rozwoju osobistego. Uczestniczył w wielu szkoleniach sprzedażowo-marketingowych organizowanych między innymi przez Brian Tracy International Sp. z o.o. i Google Polska.
W kreowaniu ścieżki rozwoju zawodowego kierował się tym, aby stawiać przed sobą coraz bardziej ambitne zadania. Pomimo, że w Warszawie mieszka już 8 lat nigdy nie zapomina o miejscu, z którego pochodzi – to właśnie tam powstał pierwszy oddział Polish Business Club.
Klub biznesowy powstał z potrzeby podniesienia, jakości prowadzenia biznesu w Polsce. Jako przedsiębiorca zauważył, że w naszym kraju ludzie nie są przyzwyczajeni do nawiązywania kontaktów bezpośrednio podczas spotkań. Poprzez klub, który stworzył chce zmienić podejście współczesnych przedsiębiorców i pokazać im, że kluczem do sukcesu jest przede wszystkim współpraca w oparciu o wartości i etykę biznesową.
Jest członkiem Związku Pracodawców Warszawy i Mazowsza i Konfederacji Lewiatan. Wspiera wszystkie inicjatywy promujące postawy przedsiębiorczości w Warszawie. Jego pasją jest realizacja projektów, które w dużej mierze wypełniają jego życie. Prywatnie jest pełnym optymizmu i odwagi dumnym mężem i ojcem dobrze rokującego biznesmana. 🙂
[b]Wydarzenie jest BEZPŁATNE![/b]
Zapisy: http://merytorycznieomarketingu.pl/rejestracja/