MoM –Merytorycznie o Marketingu 10 Grudnia 2015

Data dodania: 01 grudzień 2015

[b]MoM to spotkania przeznaczone dla pasjonatów marketingu. Integrujemy ludzi zawodowo związanych z branżą marketingową oraz wszystkich tych, którzy są zainteresowani tą tematyką.[/b]

#1C

[b]#e-commerce[/b]
[i]"SalesLab – case study budowania społeczności w środowisku e-commerce"[/i]

[b]Michał BĄK[/b] – Właściciel agencji Elivo specjalizującej się w marketingu internetowym i doradztwie dla podmiotów z rynku e-commerce. Pomysłodawca magazynu Marketing&Biznes oraz wielu inicjatyw edukacyjnych dla osób sprzedających towary i usługi w sieci.

[b]#TeatrImprowizacyjny[/b]
[i]Historie improwizowane.[/i]

[b]Środy z IMPRO[/b] – Grupa powstała w ramach warsztatów improwizacji w Akademickim Centrum Kultury "Chatka Żaka" prowadzonych przez Radosława Misztala. Do tworzenia improwizowanych scen wykorzystujemy sugestie publiczości. Występy polegają na krótkich scenkach, czyli tzw. short forms – kilkuminutowych fabułach tworzonych ad hoc na scenie. Naszą inspiracją były scenki popularne w mediach: najpierw w radiu, potem telewizji (na przykład: “Whose Line Is It Anyway?”, “Saturday Night Live”).

[b]Kiedy i gdzie:[/b]10 grudnia o 18:00 w Business Link Lublin, ul.Lipowa 4a

[b]Obowiązują zapisy:[/b] http://merytorycznieomarketingu.pl/rejestracja/

UWAGA: Wydarzenie jest biletowane, biletem wstępu jest dar rzeczowy wspierający akcję “Pomóż dzieciom przetrwać zimę” (http://pdpz.pl/)

designed by know-line.pl