[b]MoM to spotkania przeznaczone dla pasjonatów marketingu. Integrujemy ludzi zawodowo związanych z branżą marketingową oraz wszystkich tych, którzy są zainteresowani tą tematyką.[/b]
[b]#1 Naming, branding, marketing i prawo. Cztery słowa o kreacji marek.[/b]
[i]Na szkoleniu dowiesz się:
– dlaczego nazwa ma znaczenie w kreacji marki- co to jest znak towarowy
– dlaczego musisz pamiętać o konkurencji z Hiszpanii
– kiedy domena internetowa należy do Ciebie
– co powinieneś wiedzieć planując budowę swojej marki[/i]
[b]Marcin SETLAK – [/b] Partner w agencji PROMOSHIP, dostarczającej usługi marketingowe oraz informatyczne dla firm. Twórca start upów w obszarze edukacji (inforodzic.pl) oraz windykacji (vindicat.pl). Absolwent prawa KUL, prawa amerykańskiego Chicago Kent College of Law oraz studiów podyplomowych z zarządzania projektami w Akademii Leona Koźmińskiego.
[b]#2 Jak nie zginąć w dżungli internetu, czyli rzecz o tworzeniu kreatywnych treści w sieci[/b]
[i]Opowiem o tym, jak tworzyć wartościowe treści w internecie, jakie cechy powinien mieć content , który sprawia, że odbiorcy nas czytają/oglądają i chętnie do nas wracają. Oróżnorodności pomysłów i narzędzi do tworzenia treści, które przyciągają i zdobywają zaangażowanie. Każdy z nas tworzy treści, ale nie każdy robi to dobrze. A przecież internet to dżungla, w której łatwo się zgubić. Znajdź swoją ścieżkę![/i]
[b]Ilona SZCZOTKA[/b] – Specjalista ds. marketingu w Grupie Wirtualna Polska (poprzednio w NextWeb Media), absolwentka Dziennikarstwa i komunikacji społecznej oraz studiów podyplomowych Marketing internetowy na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie, pasjonatka internetu i komunikacji internetowej. Na co dzień dużo pisze, czyta – szczególnie artykuły i książki branżowe oraz blogi, wymyśla i ciągle odkrywa coś, co inspiruje ją do działania.