Przesyłki w e-commerce

Data dodania: 26 wrzesień 2018
Przesyłki w e-commerce

Zgodnie z najnowszymi badaniami rynku, sprzedaż internetowa w naszym kraju stale rośnie. Już ponad połowa Polaków deklaruje, że robi zakupy online. A aż prawie 1/4 rodaków zamawia swoje produkty z zagranicznych sklepów internetowych. Rosnące zaufanie do handlu elektronicznego i zwiększająca się wartość sprzedaży e-commerce, powoduje konieczność wysyłania coraz większej ilości przesyłek i paczek do klientów. Przytoczone powyżej dane pochodzą z raportu „E-Commerce w Polsce. Gemius dla e-Commerce Polska”.

Ogromnym wyzwaniem, które za tym idzie jest logistyka i transport zakupów do klienta końcowego. Firmy kurierskie muszą sprostać wymaganiom nie tylko w zakresie szybkości dostawy, elastycznego czasu dostarczenia przesyłki do drzwi i atrakcyjnej ceny oferowanej usługi. Tak samo efektywnie muszą być dostarczane przesyłki nadane w tej samej lokalizacji co miejsce dostawy i te, które do rąk swojego adresata muszą pokonać tysiące kilometrów.

Współcześnie najbardziej pożądane i konkurencyjne na rynku są usługi kurierskie, które obejmują swoją ofertą obsługę paczek zagranicznych i krajowych. Możliwość wysyłki przesyłek o różnych wariantach pod względem gabarytów, ale też przesyłek paletowych i wysokogabarytowych. Za pośrednictwem Internetu kupujemy coraz więcej mebli i większych sprzętów AGD. Przewagę dla kupującego ma tutaj brak konieczności martwienia się transportem.  Firmy kurierskie zapewniają dostawę produktów w coraz bardziej atrakcyjnych cenach optymalizując swoje łańcuchy dostaw.

 

Monitorowanie dostawy zamówionego towaru

Kolejną ważną funkcją jest możliwość śledzenia przez kupującego etapu trasy przesyłki. Monitorowania jej statusu i sprawdzania przewidywanego czasu dostawy. Platforma Parcel ABC umożliwia nadawanie i śledzenie przesyłek ParcelABC w czasie rzeczywistym .  Klient obdarza większym zaufaniem sklep internetowy oferujący wysyłkę kanałem umożliwiającym obserwowanie poszczególnych etapów dostawy. Dzięki temu konsument może na bieżąco kontrolować przebieg transportu swojej przesyłki. Przewidzieć termin doręczenia swojej paczki i zaplanować jre odbiór.

Zaufany partner biznesowy wspierający logistykę sklepu internetowego

Dla prowadzących własny sklep internetowy niezwykle ważne jest, aby dobrać takiego partnera biznesowego, który będzie wspierał budowanie zaufania wśród klientów zabezpieczając najwyższy standard usługi transportu. Gwarancję terminowości realizacji dostawy, możliwość śledzenia poszczególnych etapów transportu paczki. Otwartość na kontakt z klientem i elastyczność w zakresie zmiany adresu, terminu czy godzin dostawy gdy adresata nie ma w domu.

 

designed by know-line.pl