Rusza rekrutacja do nowej edycji Inkubatora Animacji Kultury

Data dodania: 16 styczeń 2017

Od zarządzania projektem, przez marketing w kulturze i wystąpienia publiczne, po pisanie wniosków grantowych i koncepcję audience development. Takie kursy i wiele innych propozycji znajdą w harmonogramie zajęć uczestnicy 7 edycji Inkubatora Animacji Kultury. Właśnie ruszyła rekrutacja.

 

System kształcenia pracowników sektora kultury często pozostawia wiele do życzenia. Studenci otrzymują wiedzę teoretyczną, która w konfrontacji z potrzebami współczesnego rynku okazuje się niewystarczająca. Nauczanie opiera się na tradycyjnych metodach, a wiedza przekazywana jest ex cathedra. Inkubator Animacji Kultury to rozwiązanie szyte na miarę praktyków, którzy potrzebują świeżych inspiracji oraz spotkania ludzi z branży.

 

Inkubator Animacji Kultury skierowany jest do osób pracujących w sektorze kultury. Tegoroczną edycję kursu ma szansę rozpocząć kolejna grupa uczestników. Regularne weekendowe spotkania zorganizowane są na kształt studiów podyplomowych i opierają się na praktycznych zajęciach z ekspertami z branży. Projekt potrwa do maja, kiedy to kursanci przygotowywać będą w grupach koncepcje własnych projektów.

Uczestnicy przejdą cykl szkoleniowy podzielony na 10 bloków tematycznych, a rozpocznie go warsztat, w ramach którego zaprezentowane zostaną metody i techniki tworzenia najbardziej skutecznych i interesujących prezentacji. Zajęcia przeprowadzi Paul Bourne (Dyrektor artystyczny Menagerie Theatre Company w Cambridge w Wielkiej Brytanii).

Osoby, które pomyślnie przejdą proces rekrutacji dowiedzą się ponadto na czym polega organizacja sektora kultury w Polsce i jakie modele zarządzania są najbardziej korzystne dla różnego typu podmiotów kultury. Poznają zasady tworzenia misji, wizji i strategii. Przyjrzą się procesowi tworzenia innowacji społecznych. Dowiedzą się gdzie szukać źródeł finansowania projektów kulturalnych i jak pisać wnioski grantowe. Spróbują przenieść zdobytą wiedzę o pracy z ludźmi na własne zespoły. Poznają pojęcie audience development i dowiedzą się „z czym się je” marketing w kulturze. Opanują też trudną sztukę zarządzania projektem.

 

Organizatorzy czekają na zgłoszenia do 23 stycznia 2017 r. Formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie www.warsztatykultury.pl Wypełniony dokument należy odesłać na adres e-mail: inkubator@warsztatykultury.pl, przesłać faksem na numer: 81 533 08 18, bądź też dostarczyć pocztą lub osobiście pod adres: Warsztaty Kultury, ul. Grodzka 5a, 20-112 Lublin.

designed by know-line.pl