[b]Najradośniejsze ciężarówki na świecie ruszyły w trasę po Polsce! W najbliższy weekend konwój czterech kultowych ciężarówek zawita do Lublina. 12 grudnia Coca-Cola zaprasza na świąteczny koncert z udziałem gwiazd takich jak Margaret, finaliści The Voice of Poland i Arka Noego. Co jeszcze? Zdjęcia ze Św. Mikołajem, fabryka upominków, personalizowane puszki Coca-Cola, wirtualna przejażdżka saniami, a na zakończenie spektakularne fajerwerkowe show – to tylko niektóre ze świątecznych atrakcji, jakie przygotowała Coca-Cola.[/b]
#1C
[b]Konwój czterech kultowych ciężarówek na Placu Zamkowym w Lublinie[/b]
Każda z nich ma prawie 18,5m długości, ponad 4m wysokości, 450-konny silnik i 16-biegową skrzynię. Oświetlone 160 metrami światełek ledowych i ponad 6 tysiącami punktów świetlnych tworzą niepowtarzalną świąteczną atmosferę. [b]12 grudnia w godzinach 15:00 – 21:00 cztery kultowe ciężarówki Coca-Cola zagoszczą na Placu Zamkowym w Lublinie.[/b] Wszyscy chętni będą mogli wziąć udział w tym wydarzeniu, obejrzeć z bliska legendarne amerykańskie ciężarówki i wspólnie poczuć atmosferę nadchodzących świąt.
#2C
[b]Radość wspólnych chwil[/b]
[b]Świąteczny koncert z udziałem takich gwiazd jak Margaret, finaliści The Voice of Poland, Arka Noego poprowadzą Tomasz Kammel i Maciej Musiał.[/b] To wspaniała okazja, by ciekawie spędzić czas z rodziną, a także szansa dla fanów mediów społecznościowych na osobiste spotkanie z młodzieżowymi idolami. W Lublinie pojawią się Ajgor Ignacy, JDabrowsky i Martin Stankiewicz. Ich twórczość on-line śledzą setki tysięcy fanów.
Na świątecznym evencie nie zabraknie okazji, by podarować radość najbliższym. Będzie można m.in. zrobić zdjęcie w klimatycznym Pokoju Świętego Mikołaja, własnoręcznie przygotować prezent w „fabryce upominków”, wysłać bliskim pocztówkę z życzeniami ze zdjęciem, czy przygotować spersonalizowaną puszkę Coca-Cola. Fani nowych technologii będą mogli doświadczyć wirtualnej przejażdżki saniami Świętego Mikołaja zakładając specjalne okulary oculus. Na smakoszy i pasjonatów dobrej kuchni będzie czekał pokaz zimowego grillowania. Event zakończą pokazy rzeźby lodowej i spektakularne fajerwerkowe show.
#3C
[b]Polska wzdłuż i wszerz[/b]
1 grudnia cztery ciężarówki wyruszyły jednocześnie z Warszawy, pokonując
w tygodniu cztery różne trasy, po to, aby w trzy kolejne weekendy, tworząc konwój, odwiedzić trzy wybrane miasta w Polsce – Gdańsk, Lublin i Wrocław, w których odbywają się największe imprezy tegorocznego przejazdu.
Każda z pojedynczych ciężarówek zatrzyma się na jednym z 52 eventów. Odwiedzą m.in. Ełk, Toruń, Białystok, Bydgoszcz, Łódź, Malbork, Ostródę, Gorzów Wielkopolski, Zieloną Górę, Łomżę, Poznań, Kraków, Zamość, Bielsko-Białą, Kielce, Katowice, Częstochowę i Opole.
O tym, jak ciężarówki zagościły w sercach Polaków i stały się elementem świątecznej tradycji mówi znany [b]medioznawca Jacek Wasilewski:[/b] – [i]Dziś to nie sanie, ale ciężarówki z bajkowej reklamy Coca-Cola, które wyruszają przy dźwiękach dzwonków z „cocacolowego bieguna północnego”, ogłaszają czas świąt. Kiedy przenoszą się z ekranów TV na nasze ulice, czujemy się radośniej – magia staje się rzeczywistością(…) Selfie z czerwoną ciężarówką Coca-Cola staje dziś się obrazem świąt tak, jak dla poprzedniej generacji było nim zdjęcie na kolanach u Mikołaja w przedszkolu.[/i]
Za strategię, planowanie i zakup mediów online i offline odpowiada dom mediowy MediaCom, za kreację mediów i dużych formatów – McCann WorldGroup, za przygotowanie materiałów BTL – agencja Fortis, za kreację i obsługę w social media – agencja SMG Next, za obsługę eventów – Pankreator. Obsługa PR – Rc2 Raczkiewicz-Chenczke Consultants.