W dniach 7-8 grudnia 2017 odbędzie się kolejna, czwarta już edycja Targów Producentów Marek Własnych i Produktów Naturalnych PL Show. Są to nowoczesne Targi business to business dedykowane profesjonalistom z branży marek własnych. Celem realizacji imprezy jest stworzenie przestrzeni przyjaznej biznesowi, która umożliwia nawiązywanie relacji handlowych.
Rozwiń swój biznes
Targi organizowane są z myślą o przedsiębiorstwach, które rozwijają lub są zainteresowane rozwinięciem produkcji w segmencie marek własnych (dotyczy to zarówno produktów food oraz non-food) oraz produktów naturalnych.. Podczas dwóch dni imprezy zostanie zaprezentowana oferta przedsiębiorstw wytwarzających artykuły we wszystkich kategoriach produktowych FMCG. Począwszy od producentów produktów świeżych i mrożonych, a skończywszy na producentach produktów chemicznych czy przemysłowych. Targi służą prezentacji możliwości polskich i zagranicznych dostawców oraz zaaranżowaniu kontaktów handlowych z kupcami reprezentującymi przedsiębiorstwa handlujące markami własnymi.
Produkty naturalne
Formuła tegorocznej edycji Targów Producentów Marek Własnych i Produktów Naturalnych PL Show, na życzenie wystawców, poszerzona została o produkty naturalne i ekologiczne. Rynek produktów eko stale rośnie, na świecie jest jedną z niewielu branż, która od kilkudziesięciu lat permanentnie notuje wzrosty. Proces ten widoczny jest dla wszystkich konsumentów – półki ze zdrową żywnością można znaleźć już niemal w każdym dużym sklepie. Targi będą doskonałą okazją do poznania aktualnych trendów rozwoju rynku produktów i usług naturalnych oraz powiązanych z nimi branż, a także możliwością do bezpośredniego kontaktu z podmiotami zainteresowanymi tą tematyką.
Nowoczesny handel
Na targach obecni są decydenci największych sieci handlowych działających na terenie Polski oraz krajów ościennych. Private Label Show jest idealną okazją, by nawiązać z nimi kontakt, uzyskać dostęp do największych kanałów sprzedaży i współtworzyć fenomen sukcesu rynkowego jakim jest marka własna. W poprzednich edycjach wydarzenia udział wzięli przedstawiciele następujących sieci handlowych: Aldik, Auchan, Bać Pol, Carrefour, Enter UK, Eurocash, GK Specjał, Grupa Passa, Intermarche, Kropka, Leclerc, LSS Społem, Makro, Marki Polskie, Mila, Piotr i Paweł, Polomarket, PSH Unia, Spar, Społem, Stokrotka, Topaz.
W tym samym czasie na terenie Targów Lublin S.A. odbędą się Targi Sadownicze Best Berries.
Serdecznie zapraszamy do udziału w wydarzeniu.
Wstęp na Targi jest bezpłatny po wcześniejszej rejestracji, której można dokonać na stronie internetowej http://www.plshow.pl/pl/118/rejestracja_zwiedzajacych oraz na miejscu podczas trwania wydarzenia.
Szczegóły: www.plshow.pl