Tworzenie gier komputerowych – cykl spotkań

Data dodania: 04 luty 2016

[b]Centrum Badań Gier Wideo UMCS i studio Mutated Byte zapraszają do udziału w bezpłatnych spotkaniach w ramach cyklu: "Tworzenie gier komputerowych".[/b]

[u]Grafik spotkań:[/u]

– 18.02.2016, godz 18.00 – „Projektowanie gier komputerowych” (Sala Obrad Rady Wydziału Humanistycznego UMCS),
– 24.03.2016, godz. 18.00 – „Monetyzacja gier mobilnych i nie tylko, czyli czy reklamy są dobre” (Sala Obrad Rady Wydziału Humanistycznego UMCS),
– 21.04.2016, godz. 18.00 – „Tworzenie modeli 3D i prostych animacji w programie Blender” (sala 322 WH, budynek Wydziału Filozofii i Socjologii UMCS),
– 19.05.2016, godz. 18.00 – „Podstawy tworzenia i programowania gier w silniku Unity 3D – praca nad dźwiękami w grze” (sala 322 WH, budynek Wydziału Filozofii i Socjologii UMCS).

Cykl produkcyjny gier to złożony proces, angażujący osoby z różnymi umiejętnościami, dlatego projekt kierowany jest głównie do fascynatów/tek programowania, projektowania, grafiki, scenopisarstwa i udźwiękowiania projektów audiowizualnych. Wstęp wolny.

Centrum Badań Gier Wideo UMCS powstało 1 stycznia 2015 roku. Inicjatorami jego powołania była grupa naukowców z UMCS: dr hab. Paweł Frelik, dr hab. Piotr Celiński i dr Radosław Bomba.
Zasadniczym celem CBGW jest działalność badawcza, poświęcona grom wideo i komputerowym oraz cyberkulturze i mediom cyfrowym. Jest ona podejmowana w formie projektów badawczych, seminariów i programów interdyscyplinarnych, współpracy międzyśrodowiskowej i międzynarodowej. Istotnym aspektem Centrum jest także działalność popularyzatorska i edukacyjna w zakresie edukacji medialnej i cyberkulturowej oraz budowanie relacji środowiskowych i partnerskich z podmiotami zewnętrznymi. Centrum Badań Gier Wideo realizuje także specjalistyczną działalność konsultingową i ekspercką, w odpowiedzi na potrzeby jednostek akademickich oraz podmiotów zewnętrznych (przygotowywanie ekspertyz, analiz, programów edukacyjnych, publikacji).

designed by know-line.pl